mawarc.pl

RODO

Szanowny Panie/Szanowna Pani,
w ramach kontaktów handlowych i biznesowych, jeśli w toku wymiany korespondencji pisemnej lub elektronicznej przesyła nam Pan/Pani swoje dane osobowe (w tym dane kontaktowe), oznacza to, że pozyskujemy Pańskie/Pani dane osobowe, dlatego też, zgodnie z art. 12 i art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w   związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „Rozporządzenie” lub „RODO”) podajemy Panu/Pani następujące informacje:
1) MAWARC sp. z o.o. z siedzibą w Oświęcimiu, adres: ul. Fabryczna 10F, 32 – 600 Oświęcim, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000769907, REGON: 382463936, NIP: 5492453855, posiada status administratora danych osobowych (dalej zwany będzie: Administratorem).
Punkt kontaktowy – do kontaktu z Administratorem: ul. Fabryczna 10F, 32 – 600 Oświęcim, e- mail: [email protected]
2) Administrator nie powołał Inspektora Ochrony Danych.
3) Dane osobowe przetwarzane są w następujących celach:
Przygotowanie do zawarcia oraz realizacja umów, których stroną jest Administrator, fakturowanie, proces ofertowania i kontraktowania prowadzony przez Administratora tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i f) RODO.
Prawnie uzasadnione interesy realizowane przez Administratora to: działania niezbędne celem zapobiegania oszustwom, przesyłanie danych osobowych w ramach grupy przedsiębiorstw do wewnętrznych celów administracyjnych, zapewnienie bezpieczeństwa sieci i informacji, dochodzenie roszczeń.
4) Kategorie odbiorców danych osobowych to:
a) Podmioty wykonujące na rzecz Administratora usługi kadrowe i księgowe,
b) Podmioty wykonujące na rzecz Administratora usługi prawne,
c) Podmioty wykonujące na rzecz Administratora usługi utrzymania infrastruktury IT,
d) Podmioty funkcjonujące w strukturze organizacyjnej Administratora.
5) Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
6) Dane osobowe będą usuwane w terminie, w jakim zezwalają na to przepisy prawa (jeśli dotyczy) lub z dniem przedawnienia wzajemnych roszczeń Administratora oraz osoby, której dane są przetwarzane – w zależności od tego, który z tych terminów przypada później;
7) Posiada Pan/Pani prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także o prawo do przenoszenia danych;
8) Jeśli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie Pana/Pani zgody, posiada Pan/Pani prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
9) Posiada Pan/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
10) Podanie danych osobowych nie jest wymogiem ustawowym ani umownym i nie jest Pan/Pani zobowiązany/a do ich podania (chyba, że jest Pan/Pani kontrahentem Administratora jako jednoosobowa działalność gospodarcza lub jest osobą upoważnioną do reprezentacji osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną – wtedy podanie danych osobowych jest wymogiem umownym, w  brak ich podania skutkuje niemożliwością zawarcia umowy między Panem/Panią a  Administratorem).
11) Administrator nie stosuje zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym nie stosuje profilowania.
OK
zamknij
Ten serwis, podobnie jak większość stron internetowych wykorzystuje pliki cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. | Polityka bezpieczeństwa i polityka cookies